12 janvier 2014

COLD WATER


Je fais souvent des photos sans pour autant les poster. Elles ne sont pas extraordinaires mais je veux en faire quelque chose... Alors en voici quelques unes ! Je vous souhaite une belle semaine ♥

PS : j'ai cédé à la folie d'Instragram - si vous êtes curieux de voir mon "tout le monde s'en fou quotidien" en photos pourries, rendez vous ici.

I do lots of photos but I never post them. They aren't amazing but I want to do something with them... So here we go ! I wish you all a beautiful week

PS : I'm a weak person ... I now have Instragram - if you are curious to see my "no-one cares life" in crapy pictures clic here





4 commentaires:

  1. The sky looks beautiful. Thank you very much for your lovely words. :)

    RépondreSupprimer
  2. stunning photos!! I love the sky photos too

    RépondreSupprimer
  3. Beautiful pics!!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.de/2014/01/army-green-cardigan.html

    RépondreSupprimer

THANK YOU for all the lovely comments! I really do appreciate it!